تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی - میزان تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی بر روی مخاطب


1-Facebook بیشترین تاثیر را در حدود %81 دارد.

2-Twitter در حدود %67

3-Youtube در حدود %48

4-Linkedin در حدود %44

5-Pinterest در حدود %13

6-Instagram در حدود %10



اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین
برچسب ها: شبکه های اجتماعی، مخاطب، تاثیرگذاری، facebook، twitter، linkedin،
دنبالک ها: linkedin، instagram،

تاریخ : یکشنبه 1393/09/2 | 10:09 قبل از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب