تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی - بهترین روز برای ارسال ایمیل در سال 2013
در سال 2013 به طور متوسط %18.58 از ایمیل های باز شده و %4.51 بر روی آنها کلیک شده است.
در زمستان از %21 ایمیلهای ارسالی %19.1 باز شده و %4.5 بر روی آنها کلیک شده است.
در بهار از %24 ایمیلهای ارسالی %19 باز شده و %4.2 بر روی آنها کلیک شده است.
در تابستان از %26 ایمیلهای ارسالی %17.18 باز شده و %4.5 بر روی آنها کلیک شده است.
در پاییز از %29 ایمیلهای ارسالی %18.3 باز شده و %4.7 بر روی آنها کلیک شده است.
فصل پاییز زمان تشدید تلاشهای بازاریابی است چرا که میتواند به طور قابل توجه باعث افزایش فروش و بازگشت سرمایه شود.

هرچه حجم ارسال ایمیل ها بیشتر باشد احتمال باز شدن آنها کمتر است.
از ارسال ایمیل در زمان های شلوغ و پر مشغله اجتناب کنید.
زمستان بیشترین نرخ باز شدن ایمیل رادارد.



اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین
برچسب ها: email، email marketing، بهترین روز برای ارسال ایمیل در سال 2013، نرخ باز شدن ایمیل،

تاریخ : شنبه 1393/08/24 | 09:42 بعد از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب