تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی - مفهوم کلمات کلیدی مهم در تبلیغات اینترنتی

  • مفهوم Landing Page در تبلیغات آنلاین

    در تبلیغات اینترنتی یا آنلاین Landing Page که به صفحات جمع آوری کیس های بازاریابی نیز معروف است، صفحاتی می باشند که کاربر با کلیک رو نتایج موتورهای جستجو و یا تبلیغات وارد این صفحات می شود. این صفحات از این جهت که اولین نقطه ارتباطی مخاطبان با یک کسب و کار می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند
  • مفهوم CTR در تبلیغات اینترنتی

    نسبت کلیک به نمایش، این مقدار از تقسیم میزان کلیک بر میزان نمایش به دست می آید، به عنوان مثال ، CTR به میزان 2% یعنی اینکه از هر 100 نمایش بنر دو بار روی بنر توسط مخاطبین کلیک می شود
  • مفهوم CPA در تبلیغات اینترنتی

    هزینه به ازای یک عمل، شما به ازای یک عملیاتی که در وب سایت شما انجام می شود هزینه پرداخت می کنید. به عنوان مثال، عملی چون خرید، یا پر کردن یک فرم، یا عضویت در خبرنامه، ثب نام و دانلود و ...
  • مفهوم CPC در تبلیغات اینترنتی

    هزینه به ازای هر کلیک، مبلغی که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید، این بدان معناست که شما وقتی که مخاطبی روی بنر شما کلیک کرد و وارد وب سایت شما گردید هزینه پرداخت می کنید.
  • مفهوم CPM در تبلیغات اینترنتی

    هزینه به ازای هر 1000 بار نمایش، این مدل نشان می دهد که شما به ازای هر 1000 بار نمایش آگهی خود چه مبلغی پرداخت می کنید، این مدل مناسبی برای وب سایت های پخش کننده آگهی می باشد، چرا که بدون توجه به موفقیت و یا عدم موفقیت یک کارزار تبلیغاتی هزینه خود را دریافت می کنند.

مدت زمانی که از لحظه ای که یک بازدید کننده بازدید را آغاز می نماید تا زمانی که آن را خاتمه می دهد طی می گردد.


تعداد برهمکنش های میان یک بازدیدکننده ی یکتا و یک وبسایت در هر بازدید.


بازدید کننده ای که از طریق جستجوی کلیدواژه ای در یک موتور جستجوگر به وبسایت وارد شده است.


بازدید کننده ای که از طریق لینکی که در سایتی ثالث وجود دارد به وبسایت مراجعه نموده است.


بازدید کننده ای که به صورت مستقیم و بدون واسطه موتور جستجوگر یا وب سایت دیگری به وبسایت مراجعه نموده است.


  • مفهوم بازدید کننده ی بازگشتی در تبلیغات اینترنتی

    بازدیدکننده های یکتایی در یک دوره زمانی که پیش از این دوره ی زمانی از وبسایت بازدید نموده بودند.

  • مفهوم بازدید کننده ی تکراری در تبلیغات اینترنتی

    بازدید کننده های یکتایی که در یک دوره ی زمانی دو بار یا بیشتر از یک وبسایت بازدید نمایند.

  • مفهوم بازدید کننده ی تازه در تبلیغات اینترنتی

    بازدید کننده ای یکتا که در یک دوره ی زمانی برای بار اول از یک وبسایت بازدید می نمایند.

  • مفهوم بازدید کننده‌ی یکتا در تبلیغات اینترنتی

    افراد متمایزی (شامل روباتهای اینترنتی و بدافزارها نمی گردد) که در یک دوره زمانی مشخص از یک وبسایت بازدید می نمایند. هر فرد تنها یک بار شمرده می شود.

  • مفهوم بازدید در تبلیغات اینترنتی

    برهمکنشی میان یک کاربر یا ربات اینترنتی با یک وبسایت است که می تواند شامل یک یا چند صفحه بازدید شده را در بر گیرد.

  • نرخ تبدیل

    نسبت کسانی که اقدام به خرید می نمایند به کل بازدید کنندگان یک وبسایت را نرخ تبدیل می نامند. در حالی که ذهنیت اکثریت افراد بر بالاتر بردن بازدید متمرکز است، سنجه هایی مانند نرخ تبدیل با دقت بیشتری میزان کارایی و بازدهی را نشان می دهند. نرخ تبدیل به طور معمول در دود 3 تا 9 درصد برای هر وبسایت است.

  • بازاریابی ایمیلی

    ارسال پیام تبلیغاتی به طور مستقیم برای پست الکترونیکی مخاطبان را بازاریابی ایمیلی می نامند. سرویس های گوناگون در سطح جهان وجود دارند که با امکانات موثری فرصت ارتباط مستقیم با مخاطبان را از این طریق فراهم آورده و داده های ارزشمندی در مورد واکنش کاربران به این ایمیل ها در اختیار ارسال کننده قرار می دهند. طراحی مناسب و انتخاب دقیق گروه های مخاطبین از نکات ویژه ای است که در این روش می بایست مورد توجه قرار گیرد.

  • بازاریابی ارجاعی

    در این روش برای برجسته سازی محصولات و یا خدمات به مشتریان تازه از ارجاع به افرادی خاص و مرجع در هر حوزه استفاده می شود. یعنی برای مثال استفاده از تبلیغات شفاهی و دهان به دهان (word of mouth) برای معرفی یک برند. با توجه به ویژگی های کاربران ایرانی و نحوه کسب داده های آن ها در هر مورد، استفاده از این روش در برساختن شخصیت حقوقی هر برند بسیار موثر بوده و یکی از مهمترین عواملی است که ادراک اجتماعی کاربران درباره هر برند را می سازد.

  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی

    به فرایند جلب ترافیک با استفاده از شبکه های اجتماعی اطلاق می گردد. گسترش شبکه های اجتماعی فضاهای تازه ای برای تعامل کاربران اینترنت در سال های اخیر ایجاد نموده است. با توجه به این که داده های ارزشمندی از علاقه مندی ها و رفتارهای کاربران در این شبکه ها وجود دارد، استفاده از این امکانات برای معرفی خدمات و محصولات برندها مورد توجه ویژه قرار گرفته اند.

  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو

    در این روش با انجام تغیراتی در کدهای یک وبسایت باعث می شود که آن سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجوگر در جایگاه بهتری دیده شود. موتورهای جستجوگر بر اساس یک سری اصول و قوانین میزان اهمیتی برای هر صفحه ی اینترنتی قائل می شوند که مستقیما بر ترتیب نشان داده شدن نتایج آنها تأثیر می گذارد. بهبود خوانایی و برجسته سازی محتوا و ارتباطات متقابل با صفحات مرتبط از عوامل موثر بر این مبحث هستند. تکنیک های بهینه سازی برای موتورهای جستجو این حوزه را هدف قرار می دهند.

منبع:وبلاگ کارزار

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین


طبقه بندی: آموزش تبلیغات اینترنتی، آموزش بازاریابی اینترنتی، تجارت الکترونیک، آموزش سئو،
برچسب ها: Landing Page، CPM، مفهوم زمان ماندگاری یک بازدیدکننده، مفهوم CTR در تبلیغات اینترنتی، مفهوم بازدید کننده ی ارجاعی در تبلیغات اینترنتی، نرخ تبدیل، بازاریابی ارجاعی،

تاریخ : چهارشنبه 1393/09/19 | 10:08 قبل از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب