تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی - مطالب دی 1393
تاریخ : دوشنبه 1393/10/29 | 10:35 بعد از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
آمارهای تجارت الکترونیک با استفاده از موبایل، به قدری شگفت آور است که به تغییر در نحوه کسب و کار شما منجرخواهد شد. برای شما که به تجارت الکترونیک اهمیت می دهید ، مطالعه این مقاله آمار و ارقام جالب توجهی در اختیارتان قرار خواهد داد. خرید از طیق موبایل بسیار گسترده و متداول است. اگر شما تا کنون اقدام به این کار نکرده اید، متاسفانه در حال عقب ماندن از قافله تکنولوژی خواهید بود. امروزه، تمامی فعالیت ها به موبایل ختم می شود.
البته تنها بهینه سازی وب سایت برای موبایل و یا جستجو از طریق موبایل مد نظر نیست، بلکه تمامی فعالیت هائی که از طریق موبایل انجام می شود، از شروع جستجوی کالا تا خرید از وب سایت در این مجموعه قرار می گیرد.

78% از جستجو از طریق موبایل در ارتباط با جستجوی یک کسب و کار محلی به منظور خرید است.

یکی از آمار چشم گیر در ارتباط با تحقیقات موبایل، درصد بالای جستجوگرانی است که تبدیل به مشتری وب سایت می شوند. درصد جستجو هائی که به خرید از فروشگاه ها ختم می شود، به پیروزی تجارت الکترونیک از طریق موبایل اشاره دارد. در سایت Comscore این آمارنمایش داده شده است.

تجارت الکترونیک


ادامه مطلب
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین


طبقه بندی: کسب و کار الکترونیکی، آموزش بازاریابی اینترنتی، بازاریابی مجازی، تجارت الکترونیک، بازاریابی موتورهای جستجو، آموزش مدیریت فروشگاه های اینترنتی،
برچسب ها: کسب و کار الکترونیک، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک از طریق موبایل، بهینه سازی وب سایت برای موبایل، خرید از طریق موبایل، خریدهای اینترنتی، اپلیکیشن های موبایل،

تاریخ : دوشنبه 1393/10/29 | 12:33 بعد از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
مقدمه
کسب و کار الکترونیک به عنوان یکی از زیر زیرمجموعه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است. به طوری که رویکرد سیاست اکثر موسسات تجاری در پذیرش و به کارگیری کسب و کار الکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان جدید و موثر و کارا در این راستاست. اما به کارگیری کسب و کار الکترونیک در فعالیت‌های تجاری نیازمند توجه به یک سری عوامل درونزا و برونزای تاثیرگذار بر آن است. به طوری که توجه بنگاه‌های تجاری به این عوامل و برنامه‌ریزی در جهت استفاده مطلوب از فناوری کسب و کار الکترونیک ضمن آنکه موفقیت بهره‌برداری از آن را تضمین خواهد کرد، زمینه رشد بنگاه‌های استفاده کنند را نیز فراهم می‌کند. بنابراین، در این مقاله ابتدا تعاریف، انواع، شیوه‌ها، مزایا و معایب استفاده از کسب و کار الکترونیک بیان می‌شود. در قسمت دوم چارچوب تحلیلی که در آن استفاده از کسب و کار الکترونیک منتهی به افزایش انگیزه صادراتی می‌شود، تشریح می‌گردد. در قسمت سوم به مطالعه موردی تجربه هند در این زمینه اشاره شده و در نهایت پیشنهاداتی در این راستا ارایه می‌شود. ادامه مطلب

ادامه مطلب
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین


طبقه بندی: کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی مجازی، تجارت الکترونیک، کسب درامد از اینترنت،
برچسب ها: مقاله، کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیک، تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک، انواع کسب و کار الکترونیک، معایب کسب و کار الکترونیک، شیوه‌های کسب و کار الکترونیک،
دنبالک ها: مرجع علوم مدیریت ایران،

تاریخ : شنبه 1393/10/27 | 03:39 بعد از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
تعداد کل صفحات : 7 :: 1 2 3 4 5 6 7
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب