تبلیغات
آموزش بازاریابی مجازی - مطالب بهمن 1393

بک لینک (Back link) چیست؟

در زبان ساده بک لینک به لینکهایی گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود. زمانی که از سایت خود به سایت دیگر لینک میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک لینک در سئو چقدر مهم است؟

ارزش بک لینک در سئو میتوان گفت تقریبا مهم است،سایتهایی که بک لینکهای طبیعی، زیاد دارند و در کنار آن محتوای منظم و جدید تولید میکنند، رتبه خوبی دارند.بک لینک تقریبا مانند رأی میماند، هرچه بک لینکهای شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد یعنی اشخاص بیشتری به آن رأی میدهند، آنرا دوست دارند و مورد تاییدشان است، پس رتبه بهتری را خواهید داشت. بک لینک از فاکتورهایی است که رتبه سایت را مشخص میکند.



ادامه مطلب
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین


طبقه بندی: بازاریابی مجازی، seo، بازاریابی موتورهای جستجو، افزایش ترافیک سایت، آموزش سئو،
برچسب ها: بک لینک، بهینه سازی سایت، سئو، بک لینکهای طبیعی، بک لینک Nofollow، مشخصه های بک لینک خوب و بد، تبادل لینک،
دنبالک ها: افزایش ترافیک سایت با استفاده از بک لینک،

تاریخ : دوشنبه 1393/11/27 | 07:11 بعد از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات

گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل چیست؟

درآمد شرکت گوگل بر مبنای تبلیغات اینترنتی که در موتورهای جستجو انجام می دهد، است. سیستم تبلیغات گوگل بر مبنای کلمات کلیدی واقع شده است و افراد مختلف می توانند با عضویت در آدرس google.com/adwords به این سیستم دسترسی پیدا کنند. در حالت عادی 30% از افرادی که به دنبال کلمات کلیدی در اینترنت جستجو می کنند بر روی تبلیغات کلیک می کنند و 70% دیگر بر روی نتایج گوگل. به بهبود وضعیت سایتها در نتایج گوگل سئو می گوییم و به علم بازاریابی در موتورهای جستجو که شامل سئو و تبلیغات گوگل می شود SEM گفته میشود.



ادامه مطلب
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین


طبقه بندی: بازاریابی مجازی، seo، بازاریابی موتورهای جستجو، کلمات کلیدی مناسب برای سایت،
برچسب ها: گوگل ادوردز، گوگل ادسنس، google adwords، google adsense، موتورهای جستجو، تبلیغات گوگل، سئو،

تاریخ : دوشنبه 1393/11/20 | 09:47 قبل از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
رییس دفتر فناوری های نوین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی جایگاه ایران را در توسعه کسب و کار الکترونیک نا مساعد توصیف کرد و گفت: علت این عقب ماندگی را نباید تنها در فقدان زیر ساخت های فنی دنبال کرد.
فراگیرشدن تجارت الکترونیکی نیازمند فراهم آوردن زیرساخت های فنی و ارتباطی و مخابراتی، فرهنگی، حقوقی و قانونی و مدیریتی و فرهنگ سازی است.
این آورده دنیای فناوری اطلاعات تاکنون مزایایی همچون حذف محدودیت های زمانی و مکانی در تجارت، کاهش هزینه های مبادلاتی، دسترسی تولیدکنندگان و فروشندگان به مشتریان زیاد، دسترسی مصرف کنندگان به تامین کنندگان کالا و خدمات در سطح وسیع را به دنبال داشته است.
اما برخی کارشناسان معتقدند که کسب و کار الکترونیکی در ایران در شاخص های نامساعدی به سر می برد. ادامه مطلب

کسب و کار الکترونیک



ادامه مطلب
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در لینکدین


طبقه بندی: کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیک، کسب درامد از اینترنت،
برچسب ها: تنگناهای کسب و کار الکترونیک در ایران، کسب و کار الکترونیک، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات، زیرساخت فنی کسب و کار الکترونیک، فرهنگ سازی و کسب اعتماد مردم به کسب و کار الکترونیک، توسعه کسب و کار الکترونیک،

تاریخ : دوشنبه 1393/11/13 | 12:05 بعد از ظهر | نویسنده : مهناز اکبری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
تعداد کل صفحات : 2 :: 1 2
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • میخ کوب